Σελίδες

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2018

ΣΙΩΠΗ



Τι σημαίνει «είμαι εδώ;» Σημαίνει «Υπάρχω. Είμαι πραγματικά εδώ, επειδή δεν είμαι χαμένος στο παρελθόν, στο μέλλον, στις σκέψεις μου, στους εσωτερικούς θορύβους. Είμαι εδώ. Για να είμαι πραγματικά εδώ, πρέπει να είμαι ελεύθερος από τις σκέψεις, ελεύθερος από το φόβο, ελεύθερος από την προσμονή. Το «είμαι ελεύθερος» είναι βαριά κουβέντα. Η αλήθεια είναι ότι πολλοί από εμάς δεν είμαστε ελεύθεροι. Δεν έχουμε την ελευθερία που μας επιτρέπει να ακούμε, να βλέπουμε, απλά και μόνο να υπάρχουμε.»

«Η πρακτική της ενσυνείδησης είναι πολύ απλή. Σταματάς, αναπνέεις και αδειάζεις το μυαλό σου. Επιστρέφεις στον εαυτό σου για να μπορείς να απολαμβάνεις το εδώ και το τώρα, κάθε στιγμή. Όλα τα θαύματα της ζωής είναι ήδη εδώ. Σε καλούν. Αν τα ακούσεις, θα μπορείς να σταματήσεις να τρέχεις. Αυτό που χρειάζεσαι, αυτό που όλοι μας χρειαζόμαστε, είναι σιωπή. Σταμάτα το θόρυβο στο μυαλό σου ώστε να ακουστούν οι θαυμαστοί ήχοι της ζωής. Τότε θα αρχίσεις να ζεις τη ζωή σου αυθεντικά και σε βάθος.»

«Η σιωπή είναι απαραίτητη. Χρειαζόμαστε τη σιωπή όσο χρειαζόμαστε και τον αέρα, όσο χρειάζονται και τα φυτά το φως. Αν το κεφάλι μας είναι πλημμυρισμένο από λόγια και σκέψεις, δεν μένει χώρος για εμάς.»

Thich Nhat Hanh -  αποσπάσματα απο το "Σιωπή"







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου